INTERREGION JIČÍN - křížem krážem regionem • VLAKREGION JIČÍN - po kolejích Českého ráje a mnohem dál
MAPA
PŘÍPOJNÉ TRATI
STARÉ JÍZDNÍ ŘÁDY
SPECIFIKACE
SEZNAM STANIC A ZASTÁVEK
název | typ | km | n.výš. | pozn. |
Praha hlavní nádr. | stanice | 0 | 207 | 122,171, 210,221 |
Praha-Vysočany | stanice | 6,567 | 206 | |
odb. Skály | odbočka | |||
Praha-Satalice | stanice | 14,005 | 282 | |
Praha-Kbely | zastávka | 16,079 | 270 | |
Praha-Čakovice | stanice | 19,404 | 250 | |
Hovorčovice | zastávka | 23,380 | 220 | aut. hradlo |
Měšice u Prahy | stanice | 26,650 | 199 | |
Zlonín | zastávka | 27,799 | 200 | |
Kojetice u Prahy | zastávka | 30,430 | 188 | aut. hradlo |
Neratovice sídliště | zastávka | 33,032 | 173 | nová 2020 |
Neratovice | stanice | 34,350 | 165 | 074, 092 |
Tišice | zastávka | 37,140 | 154 | |
Všetaty | stanice | 39,104 | 174 | 072 |
Byšice | stanice | 42,975 | 189 | |
Kojovice | zastávka | 47,021 | 198 | |
Košátky | zastávka | 48,559 | 216 | |
Kropáčova Vrutice | stanice | 50,593 | 225 | |
Zdětín u Chotětova | stanice | 57,373 | 250 | |
Chotětov | stanice | 60,649 | 261 | |
Krnsko | zastávka | 68,243 | 218 | |
Mladá Boleslav hl.n. | stanice | 72,405 | 208 | 062, 064, 076 |
Mladá Bolesl.-Debř | stanice | 77,640 | 217 | |
Bakov nad Jizerou | stanice | 82,065 | 222 | 063, 080 |
Bakov nad Jiz.-město | zastávka | 83,470 | 220 | |
odb. Zálučí | odbočka | 84,472 | 223 | |
Mnichovo Hradiště | stanice | 89,191 | 235 | |
Březina nad Jizerou | zastávka | 94,489 | 242 | |
Loukov u Mnich Hr. | stanice | 96,553 | 240 | |
Příšovice | stanice | 99,665 | 241 | |
Turnov | stanice | 104,061 | 265 | 030, 041 |
KRÁTCE K HISTORII TRATI
Stavitelem a provozovatelem trati byla Turnovsko-kralupsko-pražská dráha a prvního slavnostního otevření se dočkala část trati z Neratovic přes Všetaty a Mladou Boleslav do Turnova. Stalo se tak 15. října 1865. Další část trati byla dána k užívání 23. října 1871 a byl to úsek z Neratovic do Prahy-Čakovic. Dovedení tratě blíže centru prahy bylo slavnostně zprovozněno o rok později a to 28. října 1872, kdy byla trať napojena na Prahu-Vysočany a Prahu hlavní nádraží. V roce 1949 pak byla provedena přeložka trati v Čakovicích.
VLEČKY
VLAKREGION JIČÍN - soukromé stránky o železnici.
Autoři projektu Vlakregionu: Lukáš Prýmek, Martin Vaistauer
Poděkování za spolupráci: Zdeněk Hrdina
Technická podpora: Jaroslav Runčík
E-mail: njorloj@outlook.cz
Sledovat nás můžete na Facebooku:
https://www.facebook.com/Vlakregion
Na stránkách se neprovádí redakční, jazyková ani jiná korektura. Děkujeme všem, kteří nás podporují v naší činnosti, dopisují, zasílají informace, echa, čtou naše stránky...
Pokud není uvedeno jinak (není uveden autor či zdroj), tak obsah webových stránek náleží autorům Vlakregionu Jičín.
Veškerý obsah stránek patřící Vlakregionu Jičín podléhá licenci:
Creative Commons BY-NC-SA: Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česká republika
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
© 1999 - 2024 Vlakregion Jičín